لایوتاپ | سبک زندگی و لایف استایل

معرفی بهترین متدهای تناسب اندام | اخبار تغذیه | رژیم غذایی تناسب اندام | فیتنس مادلینگ

ریپوتاژ آگهی

تستوسترون خود را افزایش دهید

با گسترش روزافزون پژوهش‌های علمی، حقایق بیشتری درباره افزایش سن و روش‌های کاهش نشانه‌ها و آثار آن آشکار می‌شود. سطح پایین هورمون تستوسترون در مردان، مسئله‌ای است که در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه قرار گرفته است. سطح پایین تستوسترون می‌تواند باعث ناباروری و مشکلات دیگر شود. داروهای مختلفی برای افزایش تستوسترون در مردان وجود دارند؛ اما کسانی که میلی به مصرف دارو ندارند و به‌دنبال روش‌های طبیعی هستند، می‌توانند با مصرف خوراکی‌های گوناگون، تستوسترون ازدست‌رفته را بازیابی کنند. در این مطلب خوراکی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که باعث افزایش سطح تستوسترون می‌شوند.

ماهی تن:هرکسی از ماهی خوشش نمی‌آید؛ اما اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، بدانید ماهی تن سطح تستوسترون را افزایش می‌دهد. ماهی تن دارای ویتامین D است که در تولید تستوسترون نقش دارد. فرقی نمی‌کند ماهی تازه یا کنسرو آن را مصرف کنید؛ هر دو تأثیر یکسانی دارند.

روغن زیتون:روغن زیتون به تولید سلول‌هایی به‌نام لیدیگ یا یاخته‌های بینابینی کمک می‌کند. این سلول‌ها در جذب کلسترول و تبدیل آن به تستوسترون مؤثرند.

گوشت قرمز:خیلی از آقایان غذاهای حاوی گوشت قرمز (مثل همبرگر، استیک و کباب) را دوست دارند. این علاقه شاید واقعا ریشۀ علمی داشته باشد؛ چون گوشت قرمز حاوی کلسترول، چربی اشباع و زینک است و این مواد به افزایش سطح تستوسترون کمک می‌کنند.

ارتباط داروها و سطح تستوسترون:پزشکان به صورت مکرر برای مردان با سطح تستوسترون پایین جایگزین آن را تجویز می کنند. با این وجود کمتر به عوامل اصلی کاهش سطح تستوسترون پرداخته می شود. پزشکان به ندرت تغییر در سبک زندگی و رژیم غذایی را که ممکن است به فرد کمک کند تا مشکل را ریشه یابی کند، توصیه می کنند. در عوض آنان بر دارو درمانی پافشاری می کنند. هنگامی که سطح تستوسترون پایین است، جایگزین آن توصیه می شود. جایگزین تستوسترون به اشکال مختلفی از جمله تزریق تستوسترون، کرم تستوسترون و کاشت کپسول هورمون تستوسترون در دسترس می باشد. در حالی که این درمان ها می توانند مفید واقع شوند اما مشکل اصلی را ریشه یابی نمی کنند و تاثیر آنها موقت می باشد. همچنین داروهایی وجود دارند که توسط شرکت های داروسازی به طور خاص برای درمان اختلال نعوظ تولید شده اند. این داروها عبارتند از سیلدنافیل (ویاگرا)، تادالافیل (سیالیس) و واردنافیل (لویترا). همانطور که گفته شد این داروها برای بسیاری از بیماران مفید واقع می شوند اما علت اصلی بیماری را ریشه یابی نمی کنند، در حالی که بازیابی سلامتی و تعادل بیمار باید هدف اصلی پزشک و بیمار باشد. به دلیل عوارض جانبی و هزینه های بالای دارو درمانی، بسیاری از افراد در جست و جوی جایگزین های طبیعی برای درمان سطح پایین تستوسترون می باشند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

10 مکمل مفید برای افزایش میل جنسی و سطح تستوسترون:

ادامه مطلب در لینک زیر

روش های طبیعی افزایش سطح هورمون مردانه تستوسترون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *