لایوتاپ | سبک زندگی و لایف استایل

معرفی بهترین متدهای تناسب اندام | اخبار تغذیه | رژیم غذایی تناسب اندام | فیتنس مادلینگ

ریپوتاژ آگهی

فرآیند چربی سوزی برای بانوان

چربی سوزی در میان بانوان با روش ها و رویه های غلطی باب شده است و متاسفانه این روش های نادرست و غیر علمی آسیب های زیادی را نیز به وجود می آورد. برای رسید به هر هدفی در بدنسازی شما باید سه عنصر اصلی تمرین اصولی، تغذیه مناسب و استراحت کافی را داشته باشید و برای سرعت بخشیدن به مسیر پیشرفت خود میتوانید از مکمل های مجاز غذایی استفاده کنید. در ادامه دکتر بیل کمپل برای شما در مورد نحوه رسیدن به موفقیت برای شما توضیحاتی را ارائه خواهد داد.

فرآیند چربی‌ سوزی مخصوصا برای بانوان میتواند فرآیند پیچیده‌ای باشد. به عنوان یک محقق، مشاور و پروفسور از نظر من اکثر بانوان در دام جزئیات مربوط به رژیم‌ها و تمرینات قرار میگیرند و معمولا اصل قضیه نادیده گرفته میشود. هنگامی که آنها کم کم از اصول ثابت شده علمی‌ فاصله میگیرند؛ تلاش‌های آنها روز به روز در جهت رسیدن به کاهش وزن کم رنگ تر میشود و در نهایت از رسیدن به اهداف خود ناامید میشوند. من در اینجا مایلم که توجه هر خواننده این مقاله را از تمرکز بیش از حد و ریز روی برخی‌ از مواد غذائی خاص، برنامه‌ تمرینی و مکمل برگردانم. اطمینان حاصل کنید که استراتژی اتخاذ شده از طرف شما کاملا از لحاظ علمی‌ ثابت شده باشد و بتواند واقعا باعث تغییر شکل فیزیکی‌ بدن شما شود.

برنامه چربی‌ سوزی شما باید بر پایه ۳ اصل زیر باشد

  • چربی‌ سوزی آهسته
  • هنگام رژیم هیچگاه میزان دریافت پروتئین خود را کاهش ندهید
  • هنگام رژیم از تمرینات با وزنه استفاده کنید

هنگامی که در تلاش برای چربی‌ سوزی هستید بسیار مهم می‌باشد که شما حین کاهش چربی‌‌ها حجم عضلات خود را نیز حفظ کنید. از این موضوع به عنوان یک راهنمای خوب برای تغییر دادن فرم فیزیکی‌ بدن خود استفاده کنید.

چربی‌ سوزی آهسته به چه معناست

ادامه مطلب در لینک زیر

اصول چربی سوزی در بانوان چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *