لایوتاپ | سبک زندگی و لایف استایل

معرفی بهترین متدهای تناسب اندام | اخبار تغذیه | رژیم غذایی تناسب اندام | فیتنس مادلینگ

ریپوتاژ آگهی

نقش تمرینات استقامتی در بدنسازی

بله شما می توانید وزنه بزنید و بدوید (یا دوچرخه سواری کنید و به تمرینات شنا بپردازید) بدون اینکه به عضلات شما آسیبی برسد. حتی ممکن است این تمرینات شما را قوی تر سازد. در این دوره، دوندگان و دوچرخه سواران بیشتری از این مسئله آگاه هستند که باید وزنه بزنند. اما بهتر است که آنها با بدنسازان در باشگاه هم صحبت کرده و آنها را به تمرینات استقامتی دعوت کنند. همیشه این مسئله وجود داشته است که اگر سایز، پاداش تمام کسانی است که به تمرینات قدرتی می پردازند، آیا با دویدن تمام عضلاتی که به دست آورده اند از بین خواهد رفت؟
اما لازم به ذکر است که در این موضوع که اگر بدنسازان به تمرینات استقامتی بپردازند، عضلاتشان تحلیل خواهد رفت، اغراق شده است. بهتر است بدانید که برخی از بدنسازان بزرگ تاریخ، از تمرینات استقامتی به عنوان یک سلاح مخفی همیشه بهره می برده اند. در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که چرا تمرینات استقامتی را باید همانند مهمات جنگی ارج بنهید.

استقامت بالا به شما کمک می کند تا در باشگاه سخت تر به تمرینات بپردازید

آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) در کتاب خود (The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding) می نویسد: “من همیشه بر این باور بوده ام که استقامت قلبی عروقی تقریبا به اندازه استقامت عضلانی مهم بوده است. واقعیت این است که هر اندازه قلب، ریه ها و سیستم گردش خون شما بهتر کار کنند، تمرینات شدیدتری را می توانید در باشگاه انجام دهید و در نتیجه به عنوان یک بدنساز به پیشرفت بالاتری دست پیدا خواهید کرد. در اینجا ما در مورد آرنولد صحبت می کنیم. کسی که در زمان مدرسه خود، تا چندین مایل را می دویده است. اما این توصیه او هنوز هم امروزه پابرجاست. این سخن الکس وایادا ، یک مربی اجرای ترکیبی است، کسی که مربیگری کریس گتین، بادی بیلدر معروف را در برنامه مردان آهنین بر عهده داشت. وایادا در برنامه مردان آهنین اذعان می دارد “انتظار نداشته باشید این کار در ابتدا آسان باشد. زیرا قسمت ابتدایی کار از آنجایی که جدید است می تواند نا امید کننده باشد. البته نه به این دلیل که از نظر جسمی توانایی آن را ندارید، بلکه همیشه شروع کار ممکن است دشوار باشد و همه ظرفیت یکسانی نداشته باشند”.

شما می توانید عضله را وارد این تمرینات نمایید

ادامه مطلب در لینک زیر

چرا یک بدنساز باید تمرینات استقامتی را در کنار کار با وزنه جدی بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *