لایوتاپ | سبک زندگی و لایف استایل

معرفی بهترین متدهای تناسب اندام | اخبار تغذیه | رژیم غذایی تناسب اندام | فیتنس مادلینگ

ریپوتاژ آگهی

چطور بهترین پروتئین بدنسازی را انتخاب کنید

شاید این سوال در ذهن شما نیز به وجود آمده که چطور میتوانم بهترین مکمل را برای خودم انتخاب کنم؟ قبل از خرید مکمل های بعدی‌تان، چند چیز وجود دارد که باید بدانید. باید در این مقاله یاد بگیرید که چگونه بهترین محصولات موجود در بازار را انتخاب کنید. مردم اغلب فراموش می‌کنند که صنعت مکمل مانند هر صنعت دیگری است که در آن، کیفیت محصول و ارزش محصول، می‌تواند از شرکتی به شرکت دیگر، شدیدا متفاوت باشد.

در حالیکه بعضی شرکت‌ها بطور جدی تلاش می‌کنند تا بهترین محصول ممکن را برای مصرف کننده تولید کنند، اما همیشه بعضی شرکت‌ها وجود دارند که سعی می‌کنند بجای ارزش دادن به مشتری، سریع‌تر به سوددهی برسند. این مقاله قصد دارد به شما کمک کند که خوب را از بد جدا کنید آن را تشخیص دهید و فوت و فن‌های تجارت که برخی شرکت‌ها ممکن است به منظور فریب دادن شما برای خرید محصولات نه چندان قابل اطمینانشان بکار ببرند را به شما بیاموزد.

نمی‌خواهیم بگوییم که تمام مکمل‌ها، نوعی اتلاف وقت هستند. کلید، این است که از محصولاتی با مواد تشکیل دهنده مورد حمایت تحقیقات علمی استفاده کنید. این وضعیت چندان هم دلسرد کننده نیست. البته در کنار این موضوع انتخاب درست مکمل های مورد نیاز شرایط خودتان نیز بسیار مهم است. شما اگر بهترین و با کیفیت ترین مکمل را تهیه کنید؛ اما آن مکمل برای هدف ورزش شما مناسب نباشد؛ بنابراین پولتان٬ وقت و انرژی شما هدر رفته است.

برخی مکمل‌ها می‌توانند به بهبود حجم توده عضلانی خالص، افزایش عملکرد ورزشی و از دست دادن مقدار قابل توجهی از چربی بدن کمک کنند، و در کنار اینها، نشانگرهای بیماری مانند کلسترول، فشار خون و قند خون را به شدت کاهش دهند. اما باز هم تکرار می‌کنیم که نکته کلیدی، خرید مکمل‌های درست است که توسط تحقیقات معتبر تایید شده اند!

دوز مواد تشکیل دهنده و نسبت ترکیبات

ادامه مطلب در لینک زیر

چگونه مکمل های مناسبی را برای خودمان انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *