لایوتاپ | سبک زندگی و لایف استایل

معرفی بهترین متدهای تناسب اندام | اخبار تغذیه | رژیم غذایی تناسب اندام | فیتنس مادلینگ

ریپوتاژ آگهی

رژیم معکوس و معایب آن

این روزها رژیم دریافت و برنامه غذایی یکی از مطلوب ترین و محبوب ترین ترندهای خانم هاست. نحوه چاق شدن و لاغر شدن و هزاران فعالیت مربوط به این رشته بسیار فراگیر شده است. اما اینبار ما می خواهیم شیوه ای نوین را به شما مخاطبین گرامی بیاموزیم. در این مقاله به شما شیوه ای به نام رژیم غذایی معکوس را آموزش می دهیم که برای ورزشکاران به عنوان یک محرک برای کاهش وزن استفاده می شود. با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

رژیم دریافت معکوس دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد: رژیم غذایی وارونه شده. به جای کاهش کالری و افزایش زمان دویدن بر روی تردمیل، شما متابولیسم را با افزایش تدریجی کالری در رژیم غذایی خود و کاهش کاردیو افزایش می دهید.

چگونه یک رژیم غذایی معکوس را آغاز کنیم؟

در ابتدا،باید توجه داشته باشید که غذا چیزی برای هراس و ترسیدن نیست و سوخت بدن برای انجام کلیه فعالیتها است. علاوه بر آن میزان کالری دریافتی بدن هر فرد ، به میزان فعالیت ، حجم عضلات و اهداف بدنسازی آن شخص ارتباط دارد. اگر شما کسی هستید که برای مدت 8 الی 16 هفته مشغول کات کردن عضلاتتان هستید، اکنون زمان بسیار مناسبی برای شماست تا به رژیم لاغری معکوس بپردازید.چنانچه رژیم غذایی معکوس را آغاز و پی میگیرید ،اصلا نیاز نیست سبک تمرینات خود را تغییر دهید. برای اینکه هرگاه شما در مرحله کات و یا افزایش حجم هستید ، در واقع دارید وزن میگیرید و یا وزن از دست میدهید. پس همه چیز به رژیم غذایی شما بازمیشود.Scoggin می گوید: من تمرینات هایپرتراپی متمرکز که با زدن وزنه بصورت پرتابی، انجام میشود و مقیاس اندازه گیری خوبی برای شدت تمرینات است را، ترجیح می دهم. اما در بیشتر ست های تمرینی دوست دارم ست های قدرتی استقامتی را با شدت بیشتر انجام دهم تا بتوانم تمرین کاردیو بیشتری داشته باشم، بدون اینکه نیاز به راه رفتن بر روی تردمیل داشته باشم.
در طی یک رژیم غذایی معکوس، کلید ، اضافه کردن کالری به آرامی است. تعداد دقیق این کالریها متفاوت خواهد بود. همانطور که Scoggin می گوید، آنچه که برای شما کاربرد دارد، و آنچه که برای یک شخص دیگر کاربرد دارد ممکن است برای فرد دیگری کارساز نباشد .

فواید رژیم معکوس

ادامه مطلب در لینک زیر

رژیم معکوس چیست، بیشتر غذا بخورید تا احساس بهتری داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *