لایوتاپ | سبک زندگی و لایف استایل

معرفی بهترین متدهای تناسب اندام | اخبار تغذیه | رژیم غذایی تناسب اندام | فیتنس مادلینگ

ریپوتاژ آگهی

راهکارهایی برای افزایش حجم عضله

بیشتر افرادی که سراغ بدنسازی می روند به دنبال افزایش حجم عضلات خود هستند. این افراد سعی می کنند با تلاش بیشتر و استفاده از مکمل بهترین نتیجه را از ورزش بگیرند.همان طور که می دانید، داشتن عضلات قوی در بهبود عملکرد ورزشی نقش موثری دارد. افزایش کالری و پروتئین دریافتی همچنین دریافت برخی از مکمل های غذایی به سنتز پروتئین در عضلات و رشد آنها کمک می نماید.یکی از مهم‌ترین مزایای فعالیت‌های ورزشی افزایش حجم عضلات و نیز قدرت عمومی بدن است. این عضلات به شما کمک خواهند کرد تا در زندگی روزانه خود و نیز در هنگام فعالیت‌های بدنی توانایی لازم را داشته باشید.

شناخت مکملها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مکمل ها برای افزایش حجم افراد حرفه‌ای و مبتدی در خانم‌ها و آقایان بپردازیم. در پایان این مقاله دید بازتری به این موضوع خواهید داشت و می‌توانید بهترین مکمل بدنسازی را انتخاب کنید.مکمل های بدنسازی هرکدام بر حسب مواد تشکیل دهنده ای که دارند برای هدف خاصی مصرف می‌شوند. در ورزش بدنسازی مصرف مکمل یک تخصص و علم محسوب می‌شود و باید دقیقا بدانید که کدام مکملهای بدنسازی شما را به هدفتان می‌رسانند. به طور کلی مکمل‌هایی که برای استفاده در دوره حجم معرفی می‌شوند به شرح زیر هستند:

اسیدهای آمینه شاخه دار Branched-Chain Amino Acids (BCAAs)

اسیدهای آمینه شاخه دار (لوسین، ایزولوسین، والین) جز اسیدهای آمینه ضروری در بدن هستند که برای ترمیم و ساخت بافت عضلات نقش مهمی را بر عهده دارند. لوسین از دو مورد دیگر مهم تر بوده و تحقیقات نشان داده اند که این عنصر می تواند سنتز پروتئین عضلات را به تنهایی تحریک کند. با این حال، بهتر است که هر سه اسید آمینه با یکدیگر مصرف شوند، زیرا به صورت ترکیبی می توانند با مزایای زیادی از جمله رشد عضلات، افزایش انرژی در حین تمرین، تسکین درد عضلانی و کاهش سطح کورتیزول (یک هورمون کاتابولیک که تستوسترون را مهار کرده و تجزیه عضلات را افزایش می دهد) همراه باشند.

ادامه مطلب در لینک زیر

بهترین مکمل های افزایش حجم عضله کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *