لایوتاپ | سبک زندگی و لایف استایل

معرفی بهترین متدهای تناسب اندام | اخبار تغذیه | رژیم غذایی تناسب اندام | فیتنس مادلینگ

ریپوتاژ آگهی

روش هایی اصولی برای چربی سوزی

بدن انسان یک دستگاه قابل انعطاف است. حتی اگر سالهای سال غفلت کنید و چربی زیادی دور شکم تان انباشته شود، باز هم می توانید خود را هرچه سریعتر از این چربی ها آزاد کنید. در واقع زمان انتخابش با شماست.این راهکار ها به شما کمک میکند تا آسان تر چربی بسوزانید.

  • رژیم غذایی پر پروتئین :
    خوردن پروتئین بیشتر ممکن است چربی شکمی را کاهش دهد. افزایش پروتئین مصرفی باعث کاهش اشتها، کاهش کالری دریافتی و حفظ توده عضلانی شود.
  • خواب کافی :

مطالعات متعددی ارتباط بین خواب کافی و کاهش وزن را نشان داده اند. یک مطالعه از ۶۸۱۸۳ زن نشان داد کسانی که در طی یک دوره ۱۶ ساله ۵ ساعت یا کمتر از شبانه روز می خوابند، بیشتر از افرادی که بیش از هفت ساعت در هر شب می خوابند، احتمال افزایش وزن دارند. تحقیقات دیگر نشان می دهد که کمبود خواب ممکن است به تغییر در هورمون های گرسنگی، افزایش اشتها و خطر چاقی بیشتر منجر شود.اگرچه همه افراد به میزان متفاوتی از خواب نیاز دارند، اما اکثر مطالعات نشان داده اند که حداقل هفت ساعت خواب در هر شب با بیشترین فواید در رابطه با وزن بدن همراه است.

  • نوشیدنی های سالم بنوشید:

یکی از روش های ساده برای چربی سوزی سریع، انتخاب نوشیدنی های سالم تر به جای نوشیدنی های شکر دار است. به طور مثال نوشیدنی های شکردار مانند آب میوه و سودا علاوه بر کالری بالا ارزش غذایی بسیار پایینی دارند.مطالعه های انجام شده حاکی از ارتباط میان نوشیدنی های الکلی و حاوی شکر با چاقی شکمی هستند.با مصرف بسیار محدود چنین نوشیدنی هایی به کاهش کالری های دریافتی و چربی شکمی کمک می کنید. نوشیدنی های بدون کالری مانند آب، قهوه و چای سبز جایگزین های بسیار خوبی هستند. چای سبز هم یک انتخاب بسیار خوب است. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان ها و کافئین می باشد که به چربی سوزی و بالا بردن متابولیسم کمک می کند. شاید ساده به نظر برسد اما جایگزین کردن آب و چای سبز به جای نوشیدنی های پرکالری به راحتی باعث چربی سوزی می شود.

ادامه مطلب در لینک زیر

۱۰۰ راهکار ساده جهت کاهش وزن و سوزاندن سریع چربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *